it sucks

Mjooh idag har det varit rent utsagt skit dag. Även fast jag hade kort dag.. Men hela flöjt grejjen sket sig, jag dör nästan när jag tänker på att ja ska ännu gå 1 ½ år för att ja ska få mitt slutbetyg i teori å flöjt....... Tack å lov hade jag Minttu där som moraliskt stöd! haha
Mm, sen ännu kören på och så var jag helt död.. Men nej sen när man kommer hem ska man börjar läsa moddabok,  mattaprov och musikorden... Och ni kan ju gissa att jag har gjort precis allt annat utom de...
Så det betyder att jag måste dra mej bort från facebook NU och börjar läsa på mattaprov jag har imorgon, annors måste jag sitta uppe halva natten (okej de slutar alltid med at jag somnar 12...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0